Nem og lækker frokost

Denne dejlige frokost har jeg lige indtaget efter en hård løbetur i det lidt træls vejr (tror mine stænger er smadret efter en intensiv træning af bl.a. benene igår). Nu står den snart på yoga og så har jeg vist også fortjent at slappe af 😉 Dette er egentlig ikke så meget en opskrift som det er et lille tip til en frokost, men det er ihvertfald hermed givet videre.IMG_8159Hvad du skal bruge
♥ 1 rugbrødsbolle ♥ 1 stor håndfuld rucola ♥ evt. lidt pesto som smørrelse (Urtekrams grønne pesto er f.eks. vegansk) ♥ 1/2 avocado ♥ ydermere nogle tomater som
tilbehørIMG_8158Hvad spiser i når det skal være nemt?

2 thoughts on “Nem og lækker frokost

  1. Det ser lækkert ud! JEg ville ønske min mave var glad for rugbrød, for jeg elsker også bare en nem og hurtig rugbrødsmad! 😀 Når det skal gå stærkt spiser jeg tun, æg, frost grøntsager (der lige overhældes med kogende vand) eller bare en omgang glutenfri havregrød med proteinpulver og nødder 😀

    Hilsen Anna
    http://wonderwomanwannabe.dk

    1. Min mave har det heller ikke særlig godt med gluten, så jeg prøver virkelig at holde mig fra det – og ellers bage mine egne glutenfrie brød og boller – men i dag røg jeg lige i fælden 😉

Leave a Reply

